Blijdorp krijgt 4 miljoen minder dus worden de dieren in de sponsoring gedaan.
Je hebt ‘goudvinken’ en ‘zilvermeeuwen’ en ‘koperwieken’. Categorieën kwa prijskaartje. Voor 15.000 Euro p.j. heb je de duurste (bv olifant Irma), voor 2400 p.j. een kangoeroe.
Henrik-Willem Hofs maakt met de directeur van Blijdorp Marc Damen een ronde.
Kijk, daar heb je ijsbeertje Vicks. Inderdaad: geadopteerd door de snoepjes.
Wat als een lingeriebedrijf de kamelen wil sponsoren?
Zou zomaar kunnen.
En Bokito? Daarbij moeten we denken aan “een bedrag van zes cijfers”. Bokito is een “buitencategorie”. Maar dan heb je ook nationale bekendheid.
En bij het hok van de populaire aap een bord met de naam van je bedrijf.
Maar (let op!): “Bokito is niet in te zetten om bedrijfsfeestjes op te leuken.”
Gezien Bokito’s eigen visie op ‘leuk’ lijkt me dat een wijze beslissing.
Geef een reactie